Pozadí stránky
Pozadí stránky
Obálka knihy Výzvy marketingu v současné krizi

Výzvy marketingu v současné krizi

Dr. Mgr. Jiří Boháček,


Tato e-kniha je dostupná ve formátech:

PDF pro čtečky PDF

Dostupnost formátů zavisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.


Vydavatel: Adart spol. s r.o.
Vydáno: 2013
Jazyk: český
Počet stran: 192

Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize.

Na 165 stranách se dozvíte např.:
Jaké jsou cesty a vize marketingu pro optimalizaci výkonu
Jak na marketing na sociálních sítí
Jaké jsou strategie nízkonákladového marketingu
Jak úspěšně využít QR kódy
Jaká je marketingová segmentace trhu s biopotravinami
Jak využít sociální sítě
Jaká jsou specifika marketingu sportovních akcí

Znalosti si doplní především:
Podnikatelé
Manažeři firem
Pracovníci prodejních a marketingových oddělení
Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur
Studenti marketingových a ekonomických směrů

Případně ostatní, pro které je znalost marketingu profesní nutností nebo jen zajímavým oborem.

více

Jak číst zakoupené e-knihy nejpohodlněji?


Ikona aplikace O2 Knihovna
V aplikaci O2 Knihovna
• bez registrace
• na telefonu i tabletu
Stáhnout zdarma