Přechod od O2 k jinému operátorovi

O2 Knihovnu můžete využívat i po změně operátora. Pokud si zachováte Vaše telefonní číslo, nemění se pro Vás kromě změny platby na platbu kartou nic dalšího. Pokud ale máte nové telefonní číslo, kontaktujte nás, prosím, co nejdříve přes formulář Napište nám, a my Vám knihovnu na Vaše nové telefonní číslo jednorázově převedeme.

Při přechodu k jinému operátorovi nefunguje služba Moje kniha měsíce

Pokud vám přestala fungovat služba Moje kniha měsíce po tom, co jste změnili operátora, službu odhlaste a znovu aktivujte. Při volbě platby zadejte platbu kartou.

Při přechodu k jinému operátorovi nefunguje nákup e-knih, e-magazínů, audioknih

Pokud máte problém se zakoupením položky, zkuste se nejdříve z O2 Knihovny odhlásit a znovu přihlásit a přenastavit typ platby na PLATBA KARTOU. V případě přetrvávajících potíží nás kontaktujte přes kontaktní formulář: https://www.o2knihovna.cz/napiste-nam

Napište nám o svém problému