Uvítací melodie

Melodie, které uslyší volající, než přijmete hovor. Vyberte si podle svého vkusu melodii, zvuk nebo hlášku a jistě pobavíte sebe i své přátele. Zahrajte každému, jak si zaslouží.

Co jsou to Uvítací melodie?

Služba Uvítací melodie umožňuje vybrat si melodii, kterou Váš volající uslyší, než přijmete hovor. Pro své známé či kamarády můžete vybírat různé melodie nebo zvukové hlášky libovolně dle nálady z mnoha kategorií.

Kolik mě Uvítací melodie bude stát?

První melodie dle Vašeho výběru a první měsíc služby jsou na vyzkoušení zdarma. Poté se za službu Uvítací melodie platí měsíční poplatek ve výši 19 Kč. Ten je nezávislý na počtu zakoupených melodií. Zakoupení uvítací melodie nebo filmové hlášky stojí 25,- Kč. V případě zvuků jen 10,- Kč (cena je vždy uvedena u každé položky). Nastavení služeb lze kdykoli měnit v sekci Moje – Uvítací melodie .

Jak si mohu službu Uvítací melodie aktivovat?

Službu si aktivujete přímo zakoupením některé melodie. Stačí kliknout na „Aktivovat“, nebo si poslat SMS ve tvaru UM 12345 na číslo 999888 (místo 12345 doplňte kód vybrané melodie – najdete ho vždy u dané položky na portále O2 Active). Po zakoupení melodii ještě můžete přiřadit volajícím, pokud nastavení neupřesníte, nová melodie se Vám nastaví jako výchozí a bude hrát všem volajícím.

Objednal jsem si Uvítací melodii, ale nic se mi v mobilu nepřehrává. Je to chyba?

Není. Služba Uvítací melodie neumožňuje stahovat hudbu do mobilu. K tomuto doporučujeme službu Spotify. Uvítací melodie je uložena ve Vašem profilu a hraje Vašim volajícím po dobu, než přijmete jejich hovor. Vy ji tedy neslyšíte, ale zkrátíte svým přátelům a známým čekání na spojení poslechem příjemné hudby nebo vtipné hlášky.

Můžu mít pro různé volající přiřazené různé melodie?

Ano. Pokud budete chtít melodii přiřadit pouze jednomu volajícímu navštivte sekci Moje – Uvítací melodie.

Jak nastavím výchozí melodii?

Každá nová melodie, kterou si zakoupíte, se automaticky nastaví jako výchozí a hraje všem volající. Ale pozor – pokud máte nějaká vlastní nastavení pro jednotlivé volající, tak tato nastavení mají přednost a nová výchozí melodie se uplatní jen tam, kde neplatí Vaše vlastní nastavení. Navštivte sekci Moje – Uvítací melodie , abyste zjistili více o svých nastaveních.

Lze nastavit různé melodie pro pracovní dobu a pro zbytek?

Ano. Nastavení lze provést v sekci Moje – Uvítací melodie .

Jak zjistím, jaká melodie hraje mým volajícím?

Jednoduše v sekci Moje – Uvítací melodie . Zde také zjistíte, jaké všechny melodie máte v profilu. Pozor – pokud si koupíte novou Uvítací melodii, o ty původní nepřijdete. Máte je pořád ve svém profilu a můžete je kdykoli použít.

Co se stane, když změním mobilní telefon? Bude mi Uvítací melodie fungovat dál?

Ano. Typ mobilního telefonu nemá na službu Uvítací melodie vůbec vliv.

Co se stane, když změním telefonní číslo?

V tomto případě dojde ke zrušení služby a je nutné ji aktivovat znovu. Jednoduše si objednejte jakoukoli melodii z nabídky na Vaše nové telefonní číslo a služba se Vám automaticky opět aktivuje. Pro využívání této služby musíte být zákazníkem mobilních hlasových služeb O2.

Když mi lidé volají, žádná melodie mi nehraje. Co s tím?

Přihlaste se v sekci Moje – Uvítací melodie a zjistěte, zda máte nějaké melodie v profilu. Pokud ne, objednáním nové melodie si tuto melodii nastavíte jako výchozí a bude Vám hrát pro všechny volající. Pokud problémy přetrvávají, napište nám a pokuste se problém co nejpřesněji popsat.

Jsme jako firma zákazníci O2 a rádi bychom si aktivovali vlastní Firemní uvítací melodii s naší reklamní znělkou. Jak na to?

Jste-li firemním zákazníkem O2, potom máte jedinečnou možnost nechat si zřídit firemní uvítací melodii, která bude přesně podle Vašich představ. Je to ideální způsob, jak velmi levně oslovit své obchodní partnery nějakým obchodním sdělením, nebo např. jen připomenout hudební znělku z Vaší reklamy. Pro aktivování Firemní uvítací melodie kontaktujte prosím svého Account Managera O2, případně naší linku pro firemní zákazníky.

Napište nám o svém problému