Moje

V sekci Moje najdete přehled všech Vašich O2 Active služeb – zejména Uvítací melodie a O2 Active Klub.

Jaké výhody mi poskytuje sekce Moje?

S pomocí sekce moje snadno a rychle obsluhujete své O2 Active služby. Naleznete zde možnost nastavovat uvítací melodie, vidět přehled historie stažení Vámi zakoupeného obsahu a další.

Ve stažené položce je chyba - co s tím?

Využijte formuláře Napište nám přímo v aplikaci a kontaktujte naši zákaznickou podporu. Nezapomeňte uvést, o kterou položku se jedná a jak se chyba projevuje. Pokusíme se Vám pomoci problém vyřešit.

Položku jsem zaplatil/a, ale nestáhla se mi. Co mám dělat?

Do 24 hodin je možné si zadarmo položku stáhnout znovu. V sekci Moje - Mobilní obsah vyhledejte danou položku. Následně klikněte na tlačítko “Stáhni znovu (0 Kč)”. Pokud již uplynulo 24 hodin od zaplacení, stáhnout položku znovu zdarma již nelze. V případě problému se neváhejte obrátit na naši podporu.

Jak deaktivuji některý z klubů O2 Active nebo Uvítací melodii?

Při deaktivaci služby přijdete o všechny nevyužité Body v předplatném. Pokud si to ale rozmyslíte a službu si znovu aktivujete během 24 hodin, získáte své nevyužité Body zpátky. Služby je možné deaktivovat v sekci Moje - Mobilní obsah, když kliknete na nápis klubu a poté stisknete klávesu Menu. Podobným způsobem lze deaktivovat i službu Uvítací melodie: Moje - Uvítací melodie a potom stiskněte klávesu Menu.

Dochází při stahování obsahu ke zpoplatnění za přenesená data?

Při stahování dochází ke zpoplatnění přesených dat a objem dat se započítává do FUP (Fair User Policy).

Napište nám o svém problému